Sunday 6 January 2013

Syurga Cinta

Assalamualaikum.


hi guys...malam ni aku nak citer pasal filem pula...( wahhh...rasa mcm aku jadi pengarah jap...hahahaha ) skrg ni dah mcm2 movie keluar kat panggung kan...kadang2...nampak mcm best jer time durang tunjuk preview citer tu kat kita...tapi sekali dah beli tiket...dah masuk panggung...ermmmm...rasa kecewa pun ada juga ya...yelah, citer sebenar taklah sehebat mana pun...huhuhu...( aku pernah gak terkena sebenarnya ).

tapi byk2 movie...aku suka layan citer ni...ntahlah bagi aku, walaupun jalan citer dia ringkas jer...tapi sebenarnya byk unsur2 nasihat & panduan yg bole kita dapat dalam jalan citer dia....jalan citer pun santai2 jer...nak tengok pun tak stress...aku layan citer ni dah byk kali...tapi tetap tak bosan gak nak tengok lagi...dan lagi...dan lagi...( over lah pulak aku ni...hahahaa )...lagipun jarang ada citer ada unsur islam mcm ni kan...dalam citer ni tak ada pun aksi yg terlampu...tak ada pun aksi2 peluk2...pegang2...so nak bawa anak2 atau adik kita pegi tengok citer ni pun rasa best jer kan...:) padahal movie ni berkisahkan cinta juga...tapi so sweet kan cara durang bercinta dalam citer ni...i liokeeeeeeeeeee.....hahahhaa.



ok..ok...aku malas nak cerita panjang2...aku rasa korang pun confirm dah tengok citer ni kan...:) saja jer nak bagitau kat korang aku suka movie ni...hahahhaa.



No comments:

Post a Comment