Friday 4 January 2013

Semalam, Hari ini & esok


Assalamualaikum

Hari ini aku nak bermadah lagi, pasal semalam, hari ini & esok dan aku bersyukur dapat melalui 3 hari itu dalam ku...walau manis atau pahit...sebenarnya telah kita lalui dan tempuhi tanpa kita sedari.

Semalam,
Aku tahu peristiwa semalam hanyalah 1 kenangan
Aku tak ingin peristiwa semalam berulang kembali dalam hidupku
Aku tak ingin peristiwa semalam menghantui hidupku
Aku tak ingin itu semua muncul menjelma kembali mengangguku
Aku inginkan biarlah semalam berlalu pergi buat selamanya
Dan tetap akan tinggal dgn nama kenangan

Hari Ini
Aku terasa bahagia
Aku terasa sempurna
Aku terasa sakit
Aku terasa sengsara
Aku terasa sedih
Aku terasa marah
Aku terasa gembira
Aku nak semua rasa itu kekal disitu
Aku nak rasa itu kekal utk aku

Esok
Aku ingin yang terbaik buatku
Aku ingin kebahagian buatku
Aku ingin sokongan disisiku
Aku ingin sentiasa mengingati mu TUHAN
Aku ingin semuanya dalam kehidupanku
Semalam, Hari ini dan Esok akan tetap hadir dalam hidupku
Walau aku lari sejuta batu...dia akan sentiasa ada dengan ku
Ia akan sentiasa ada utk aku, dan takkan pernah pergi dari aku
walau sekelumit waktu

ok...puisi ni aku buat utk tatapan teman2 ku semua...enjoy & TQ siapa yg baca.

No comments:

Post a Comment